Tato kniha Vám odpovídá na otázku, jak ve škole smysluplně hodnotit, podporovat učení a motivovat děti k hlubšímu zájmu o poznání. Provedeme Vás formativním přístupem a ukážeme, jak může přirozené učení, založené na respektu k individualitě a kvalitních hodnotících nástrojích, výrazně přispět k rozvoji dětí, jejich vnitřní motivaci a zodpovědnosti za vlastní učení. Věříme, že kniha Vám pomůže udělat si osobní sondu do vlastního pedagogického přístupu. Nabídneme k tomu jednoduché návody a ukázky, zkušenosti z praxe, ale také argumenty, o které se můžete opřít, pokud jste se již cestou formativního přístupu vydali a chcete se ujistit ve své volbě. Náš průvodce je určen všem učitelům, kteří hledají nové inspirace a chtějí zlepšovat své pedagogické dovednosti.
Naše kniha je určena:
• pro ty, kteří nevědí, co od formativního přístupu čekat a možná mají trochu strach;
• pro ty, kteří už nechtějí známkovat a hledají rozumné nástroje, kterými by známky nahradili;
• pro ty, kteří již ke vzdělávání a hodnocení formativně přistoupili a potřebují podporu;
• pro ty, kteří chtějí přistupovat ke vzdělávání a hodnocení smysluplně.
Kategorie: | Knihy |
---|